My lovely followers

maandag 17 augustus 2015

Kleine (grote) update

Hoooooooi!

Als jullie dachten dat ik van de aardbodem verdwenen was... wel, dan was dat ongeveer ook zo.
Ik had echt geen fut meer om mijn blog bij te houden, hoewel ik wel hier en daar bij sommige mensen ben langs geweest.
Ik heb ook niet volledig stilgezeten.
Ik zal voor de rest niet te veel uitleg geven, maar de foto's wat voor zich laten spreken.



Allereerst studeerde ik volledig af van mijn bachelor na bachelor...
met grote onderscheiding.
Twee zware jaren, maar *supertrots* op wat ik bereikt heb!

Volgend schooljaar ga ik ook een nieuw avontuur tegemoet in het vierde leerjaar. (na zes jaar met veel ziel en vreugde in het eerste leerjaar te hebben gestaan)











Na 6 jaar samenzijn verraste mijn allerliefste schatje mij op 1 mei met een supermooi huwelijksaanzoek!!










Een vriendin van mij kocht een huis en een andere vriendin beviel van haar eerste kindje, waar ik dit kaartje voor maakte:


Ik maakte met mijn vriend een reis naar Turkije en ik las zo ongeveer een 6-tal boeken uit op twee maanden tijd.

Oh ja... En ik maakte ook nog wat andere kaarten.
Ondertussen is dat al zo lang geleden dat ik eigenlijk niet meer zo goed weet waar ik de inspiratie vandaan haalde.
In ieder geval staat alles terug op mijn pinterestpagina. Ergens zal je wel iets herkennen.




Buiten de laatste kaart. Die maakte ik volledig uit mijn eigen inspiratie uit wat restjes van vorige creaties.
Die zal je hier binnenkort wel zien verschijnen.

Zo zie je maar wat er allemaal kan veranderen op een paar maanden tijd.

Ik dacht... Het is al zo lang geleden dat jullie nog wat van mij hoorden, dat ik jullie ineens maar verwen met dit berichtje hahaha.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!

6 opmerkingen:

  1. ha, wat klinkt dat allemaal goed ! een dikke proficiat met het behalen van je diploma en huwelijksplannen !
    veel succes,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke nieuwtjes, Evi. Gefeliciteerd met je bachelor en het huwelijksaanzoek. Super gaaf allebei!
    En tussendoor ook nog kaartjes gemaakt, zijn leuk geworden joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dubbel gefeliciteerd. Prachtige kaartjes heb je gemaakt! Groetjes Mariƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Evi,
    wat een superleuke nieuwtjes allemaal. Het afstuderen met grote onderscheiding, is dat zoiets als Cum Laude? Knap hoor. En dat je ten huwelijk bent gevraagd...wanneer gaan jullie trouwen of moet dat ng vastgesteld?
    Je kaartjes zijn tof! Mooie kleurtjes.
    Je hebt helemaal gelijk: in een paar maanden tijd kan er veel gebeuren.
    Dat heb jij wel ondervonden.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom terug. Geweldig nieuws allemaal en natuurlijk gefeliciteerd. Ook zie ik nog leuke kaarten voorbij komen. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha Evi, hoezo druk? :D
    Jij hebt het zo te horen ook lekker druk gehad met alles!
    Gefeliciteerd met je diploma, en proficiat met jullie verloving...
    Al huwelijksplannen of door de drukte nog niet aan toegekomen? ;)
    Je kaartjes zijn erg leuk!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen