My lovely followers

woensdag 18 maart 2015

Kaart op basis van een uitnodiging.



Een collega/vriendin van me verjaart binnenkort. Bovenstaande afbeelding toont de uitnodiging die zij hiervoor gemaakt heeft op de pc.


Deze kans kon ik uiteraard niet laten liggen en ik verwerkte haar uitnodiging tot een verjaardagskaart. Dan ben je blij dat je zoveel verschillende tekststempels hebt :)

Bij het kaartje verschillende technieken en materialen gebruikt: embossen, stempelen, snijden, plakken en kleuren. Omdat ze nogal van strakke designs houdt (dat zie je aan het kaartje) besloot ik er verder niet veel meer aan te doen.
Drie keer raden in welke kleuren haar appartement is ingericht? :D

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!


4 opmerkingen:

  1. Supertoffe kaart Evi !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is Super leuk! Als je zo'n speciale uitnodiging stuurt vind je het ook leuk om zo'n kaart te krijgen!
    Echt top!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf zo'n kaart die zo perfect past bij de uitnodiging!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf dat je een kaart hebt kunnen maken naar aanleiding van de uitnodiging. Lekker stoer en strak, vind ik leuk! Jouw kaart vind ik stiekem mooier dan de uitnodiging. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen