My lovely followers

zondag 23 februari 2014

Tag Frenzy!


Tagjes maken... Ik geef het toe... Het is niet één van mijn meest favoriete bezigheden.
Zeker niet als de opdracht is: 
"Maak tags met 'Bedankt', 'Gefeliciteerd' en 'Verjaardag'. 
Maak ze in zwart-wit en doe IETS met snorren."


Een maand gezocht naar een stempel(set) waar überhaupt een snor opstond.
Zelfs geëxperimenteerd met de 'Undefined Stampin Set' van Stampin' Up! (je weet wel, waar je je eigen stempels mee kan maken) om na twee maanden toch eindelijk echt wel alles eventjes aan de kant te leggen en er gewoon...
aan te beginnen.
Uiteindelijk bleef het bij één stempelset, namelijk die van Lawn Fawn en één snor, maar als ik het zo zie... kan je best wel veel kanten uit met snorren.
Gelukkig heb ik hier overal nog wat Nederlandse tekststempels liggen ook, zodat zelfs daar mee kon gewerkt worden.
En mijn labelmaker mocht ook nog eens uit de kast. Volgens mij zag ik 'm zelfs een vreugdedansje doen toen hij dacht ik eventjes niet keek.
Hopelijk ziet de ontvanger de veelzijdigheid er ook van in!

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer maar weer.

Lieve groetjes






4 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk geworden! Tja die snorren zijn hot maar dat je nu kunt zeggen er zijn veel stempels van te koop ... mja. Mijn dochter vind snorren ook leuk, een vriendin heeft onlangs voor har een rolletje snorren washi tape voor haar meegenomen. Als een klein meisje zo blij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Evi,
    hoe moeilijk je het ook vond, ze zijn erg leuk geworden hoor. En wat veel!!
    Zelf heb ik niets met snorren...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tagjes zijn altijd leuk! Jouw snorrenserie is erg gaaf.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi evi
    nou het is je wel prachtig gelukt en erg leuk met al die snorretjes erop
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen