My lovely followers

donderdag 21 november 2013

Merry Christmas!


Deze kaart... nou, die had ik niet helemaal zo in mijn hoofd.
Maar toen hij eenmaal af was, vond ik 'm beter dan dat hij in mijn hoofd zat!
Soms heb je het gevoel dat gewoon alles bij elkaar past.
Nou, dat was dus hier helemaal het geval, hoor!
Een paar basisingrediënten:
- houtstructuur embossing mal van Stampin' Up
- kerstster van Marianna Design
- labeltje uitgesneden met mijn Silhouette, maar heel gemakkelijk zelf te maken (af en toe mogen we eens lui zijn :))
- stukje touw vastgezet met een nietjesmachine
- wat pareltjes gemaakt met mijn Perlen Pen.
- en zien jullie die tekst? dat is een stukje washi tape! Geweldig he? Mij toegestuurd vanuit het verre Nederland. Soms kan ik nog steeds niet geloven hoe fijn het is om te bloggen en zoveel fantastische mensen te hebben ontmoet onderweg!!

Vanavond staat er een beetje sport op het programma.
Een mens moet bezig blijven, toch?

Tot de volgende keer maar weer!

Lieve groetjes


6 opmerkingen:

  1. Tof kaartje. Gaaf die grote kerstster achter de tekst.
    Fijne avond, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg geslaagd ! top kaartje en als het zo niet in je hoofd zat, geen erg, hij is goed,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Evi,
    wat een mooi kaartje! En ja dat is herkenbaar hoor, dat een kaart soms anders of mooier uitvalt dan je hem in gedachten had. Deze is in elk geval heel mooi!
    En ja, zelfs in het verre Nederland wonen heel aardige mensen! ;-)

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem ook super leuk geworden. Leuk om te zien dat je 'mijn' NL'se tapeje al hebt gebruikt... via de post is NL-België zo ver nog niet hé. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kaartje! wij zijn helemaal weg van de embossing mal!

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw. Super zeg. Echt heel erg leuk, ik moet mijn houtnerf embossing mal ook maar weer is uit de kast halen.

    BeantwoordenVerwijderen