My lovely followers

dinsdag 22 oktober 2013

Kerstkaartenserie #4 Q&E


Deze vind ik echt heel erg leuk geworden!
Lekker kliederen met mijn stempels!
Niet nadenken over de plaatsing - oké, dan toch wel een heel klein beetje - en gewoon gaan!
Het idee kwam na de workshop bij Inge van In 't Woefke.
Hoewel ik tonnen designpapier heb liggen, moesten de ongebruikte stempels toch echt wel eens uit hun clearsheet komen.
Het was de bedoeling om er een 'one-layer-kaart' van te maken, maar ik had de tekst scheef gestempeld en ik vond 'm toch ook niet helemaal goed. Ja, moet je kunnen he... Scheef stempelen met een clear stamp! Nou, ik deed het!
Dan maar mijn 'apothecary set' van Stampin Up uit mijn kast getrokken (ook nog niet veel gebruikt ;)) en dit er van gemaakt.
Ik ben er helemaal happy mee!
De tekst heb ik eerst met een lichtblauwe inkt gestempeld en daarover heb ik een ietsie-pietsie hoger met donkerblauwe inkt (van Stampin Up) gestempeld. Geeft een leuk schaduwrandje. Bedankt, Inge!

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer maar weer!

Lieve groetjes



4 opmerkingen:

  1. hoi evi
    een erg mooie kerstkaart en zo leuk met al die verschillende kerststerren erop!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha, ik moet toch wel even om je lachen Evi! Scheef stempelen met een clear stamp. Ja dat is een hele kunst op zich! Maar je kaart is er wel heel leuk door geworden, hoor!
    Mijn man Peter loopt hard met een Belgische Evi. Moet elke keer aan jou denken! ;-)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me voorstellen dat je helemaal blij bent met dit resultaat! Gaaf en vooral ook erg mooi van kleur.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen