My lovely followers

zondag 20 oktober 2013

Kerstkaartenserie #3 Q&E



Hier zijn we weer met een nieuwe serie kerstkaarten!
Ik had ze gepind van bij Sientje, dé queen van CAS.
Hij stond al een tijdje op mijn 'verlanglijstje' om te maken.
En nu er eindelijk tijd voor gemaakt!
Het gaat altijd maar beter en beter om alles met elkaar te combineren. Jippie!
Al goed heb ik een hele fijne vriend die veel taken in het huishouden op zich neemt. Dat scheelt ook een hoop!!

Ik heb de tekst 'Christmas' uitgesneden met mijn Silhouette.
Zo leuk al die verschillende lettertypes! Ik heb er al zo'n 100 extra gedownload. Nadeel is dat je daar "keuzestress" van krijgt. Want wat moet je nou kiezen? Al die lettertypes zijn even mooi! Luxeprobleem... Ik weet het :)


Boven de uitgesneden tekst de tekst 'Merry' gestempeld in ongeveer dezelfde kleur als mijn designerpapier.
Eindelijk ook nog eens mijn designerpapier uit de schuif getrokken! Het lag daar al veel te lang verwaarloosd...
En als je dan toch bezig bent en alle instellingen op je Silhouette juist hebt staan, dan kan je ineens een variant op deze kerstkaart maken. Hier lagen namelijk nog een aantal andere kleurtjes en printjes me zielig aan te kijken!

Bij de blauwe had ik een klein 'drama'.
Ik heb mijn pailletten en pareltjes allemaal gesorteerd op kleur in een potje steken.
En... je raadt het al... ik stootte dat potje om terwijl het dekseltje niet dicht was! Pfft, het was hier een heuse paillettenregen en ik kwam ze nog overal tegen! (ook op mijn kleren, gelukkig niet in mijn onderbroek ;)).

Gelukkig hebben we een stofzuiger! En dan was de vloer ineens terug proper van alle mini-stukjes papier. Haha!

Het designpapier komt trouwens uit een blokje van de Action (wat hebben ze daar toch mooie papiertjes voor Kerst dit jaar!) en dat met de sneeuwmannen komt uit een blokje van Kruidvat van vorig jaar geloof ik.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer maar weer!

Groetjes


4 opmerkingen:

  1. twee leuke kaartjes, inderdaad, als je eenmaal bezig bent, gewoon een reeksje achter elkaar, dat doe ik ook soms !
    nog veel plezier verder,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Evi,
    je bent lekker bezig zeg! Deze serie is ook al weer zo leuk. Kennen jullie eigenlijk een herfstvakantie? Is zeker altijd iets later dan bij ons, omdat jullie pas op 1 september beginnen?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi evi
    twee prachtige en rustige kerstkaarten, dat vind ik knap want ik plaats ze meestal te vol,hihi
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er erg leuk uit! En wat lief dat je me dé queen van CAS noemt. Zo zie ik mezelf niet hoor. Maar vind het wel een hele eer dat je me zo noemt en dat je mijn kaartjes zo leuk vind dat je ze in meervoud lift.

    BeantwoordenVerwijderen