My lovely followers

vrijdag 18 oktober 2013

Kerstkaartenserie #2 Q&E



Een kaartje wat ik tegen kwam op pinterest.
Het komt van deze persoon.
Ik vond 'm zo leuk!
En ... ik was op een missie!
Mijn eigen geheime missie!
Ik had AL mijn spullen die ik nog nooit gebruikt had op mijn hobbytafel gelegd.
En hier MOEST mee gewerkt worden!
Deze stans was er zo eentje.
En geef toe... eigenlijk is hij toch te mooi om niet te gebruiken he?
Het kaartje in het echt is één van mijn favorieten.
Op foto kreeg ik 'm écht niet mooi *droevig pruillipje*.
Ach ja... zolang ik er in het echt maar tevreden mee ben, zeker?

Recept:
Vooral veel wit cardstock en blauw cardstock.
Stansjes uitgesneden met de cuttlebug (heeft me drie pogingen gekost met de witte stans!)
Stickles op het blauwe gedeelte en op het witte gedeelte.
Kadertje gemaakt en alles opgekleefd.
(Niet in deze volgorde. Je kan al raden wat dan de gevolgen zijn!)

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer voor een nieuwe kerstkaart in de kerstkaartenserie!

Lieve groetjes


3 opmerkingen:

  1. oei, als ik al m'n spullen op tafel leg die ik nog niet heb gebruikt, kan ik denk ik niet meer beginnen, wegens tekort aan knutselplaats =) (bloos)
    heel erg lguek gemaakt ! heb hem ook al gebruikt voor een verhuiskaartje, gaat ook prima ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Evi,
    ik vind het een plaatje!! Zo'n mooie stans!!
    En die had je nog nooit gebruikt??
    Vanaf nu wel , he??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Evi , je hebt een prachtige CAS-kerstkaart gemaakt !! Met een hele gave stans. FIJN WEEKEND ! Groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen