My lovely followers

woensdag 31 juli 2013

Geboren!


 Zo heel af en toe komen de ideeën je tegemoet...
En dan heb je eigenlijk niet heel veel spullen nodig...


Alleen wat papiertjes, een paar stempeltjes en veel durf (om je papiertjes te scheuren en je stempels op de juiste plaats af te drukken zonder je hele kaartje om zeep te helpen (herkenbaar?))

Na hele lange tijd hier nog eens een 'cute' afdrukje van mij.
Ingekleurd met mijn Derwents (die ik eigenlijk al bijna niet meer wist staan).
Al hele lange tijd twijfelde ik om ze te verkopen.
En nu was ik stiekem wel blij dat ik het niet gedaan heb.
Iets in mijn achterhoofd zei mij dat ik ze nog eens nodig ging hebben.
Zo zie je maar :)


En hier het minimum aan materialen.
Ik had je graag ook nog de papiertjes van Eline's Huis laten zien, maar wat op is, kan je niet meer laten zien hé?
Zo zie je maar...
Drie kaartjes met hetzelfde papier, maar ze zijn toch totaal verschillend geworden.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!
Liefs

3 opmerkingen:

  1. Superlief is je kaartje, mooi ingekleurd,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk met die gescheurde randjes. Perfect kaartje. EN inderdaad : nooit wat wegdoen. Alleen bijbestellen, als je ruimte het toe laat!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje! De stempels blijven leuk en scheuren is zo heerlijk om te doen (maar in het begin wel eng inderdaad, haha). Heb je bij je potloden ook een huidskleur, of een lichtere roez? Dat zou je babytje nog mooier maken, nu is 'ie zo roze-roze. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen