My lovely followers

donderdag 4 juli 2013

CAS(e) this sketch!



Kennen jullie dat gevoel?
Dat je zo instant inspiratie krijgt door gewoon naar iets te kijken?
Ik had dat vandaag na te kijken naar de schets van CAS(e) this sketch.
Op minder dan een half uurtje stak dit kaartje in elkaar.
En ook weer washi tapejes gebruikt. Ze lagen hier zo zielig naar mij te kijken in mijn letterbak :)

Benodgdheden:

Papier ~ Cardstock
Polaroid en ballonnen ~ Silhouette
Stempel ~ Kaisercraft
Verfspatjes ~ SU inkt, penseel, clearblokje en mini mister
Extra ~ twine en rhinestones

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!

Kom ik er achter dat ik deze kaart ook kan laten meedoen voor Crazy for CAS waar de uitdaging WASHI tape is. Jeej!

Lieve groetjes

8 opmerkingen:

  1. Leuk zo, die washi tapjes onder het frame! Ga ik (proberen te) onthouden.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooi Cas kaartje, leuk tapjes. Ik heb er gisteren ook een stel gekocht!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is wat anders om zo met washitape te werken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, deze is leuk!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the photo frame and cute balloons!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan. Bedankt voor je deelname aan crazy For CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk! Het tape.... dat is het! ! Ze kijken mij nooit zo zielig aan, omdat ze gezellig met zijn allen in een doosje zitten.....Vandaag weer 8 rolletjes gekocht...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen