My lovely followers

zondag 30 juni 2013

Bye bye Google reader!

Mijn mama wist me te vertellen dat vanaf morgen Google Reader niet meer zal bestaan.
Aaaaaaah!
Gelukkig bestaan er nog andere oplossingen om op de hoogte te blijven van je favoriete blogs en ik heb dat gedaan met Bloglovin.
Je blog blijft in principe nog bestaan, maar volgens mij is het gedaan met je volgers op je eigen blog... :(
Ik vind het echt jammer en een beetje abstract ook, omdat je nu telkens moet wisselen tussen twee sites, maar ach... We zullen het wel weer snel gewoon zijn zeker?
Maak de switch nu nog, want vanaf morgen kan je opnieuw beginnen en ben je al je favoriete blogs kwijt!

Groetjes


1 opmerking:

  1. Goh, heb er even een paar weken uitgelegen en schrik hier wel van... hoe ga ik nu mijn blogvrienden volgen? Ben zeker weten een heleboel kwijt. Moet ik dus googelen hoe ik dat bloglovin inschakel....
    Oh en nog bedankt voor je tip over mijn dt fout, ben daar altijd heel alert op maar was echt super moe toen ik dit bericht typte....
    Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen