My lovely followers

zondag 12 mei 2013

Kaartenbox


Twee weken geleden volgde ik bij Inge van in 't woefke een workshop om een mooie kaartenbox te maken. Ik heb hem gemaakt om alle verjaardagen in bij te houden, want ik durf wel eens een kaart te moeten maken op het allerlaatste nippertje of zelfs vergeten. 
Als kaartenmaakster hebben ze dat natuurlijk direct gezien of krijg je daar direct commentaar op van je omgeving :) Hihi. Misschien zijn ze dan een beetje teleurgesteld omdat ze heel hard hadden uitgekeken naar een zelfgemaakte kaart van mij? 
In ieder geval zal het mij met deze kaartenbox hopelijk niet meer overkomen!
Dus als jij wacht op een kaartje van mij, laat hieronder gerust je verjaardag achter of stuur me een mailtje, dan komt er met alle liefde een kaartje jouw richting uit hoor!!

Bij deze kaartenbox hoort trouwens een grappige anekdote.
Ik zou ik niet zijn als ik niet iets vergeten was bij de workshop.
Dat was dus het geval... Bij het uitdelen van papier was er een beetje plaatsgebrek, waarbij ik papier achter mij had gelegd.
Bij het opruimen had ik dus de hele tafel opgeruimd, maar niet meer achter mij gekeken.
Met een uitstekende snelle service had ik nog voor thuiskomst een mailtje om mij dit te melden.
Ik ging twee weken daarna toch naar een nieuwe workshop dus ik zou het papier dan wel meenemen.
Bleken ze daar vergeten te zijn waar ze het papier gelegd hadden. Onder het motto van: "Ken je dat? Je denkt: "Ik zal dat daar leggen. Dan steekt het goed weg en vergeet ik het niet." En dan steek je dat natuurlijk veel te goed weg en dan vergeet je net wel waar je het gelegd heb.
Het zal wel ooit terug boven water komen, zeker?

Ik heb toen allemaal nieuw papier meegekregen en ik durfde niet anders dan de box snel af te maken.
Nee, hoor, ik had er gewoon zin in om hem helemaal rond te krijgen, zodat ik hem eindelijk zou kunnen gebruiken (en hij doet nu al dienst hoor!).
Nog bijna twee uur werk aan gehad, maar hij staat hier te pronken op mijn hobbykamer en ik zal er nog heeeel lang geniet van hebben!

Dus je weet het... Met zijn allen verjaardagen en adressen doorsturen via mijn mail hé ;)

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!

Ooooh en als jullie hééél lief willen zijn..
Zoals ik al gezegd heb, heeft mijn mama eindelijk haar blog opgezet: http://countryhomeandquilts.blogspot.com . Het zou natuurlijk ontzettend lief zijn als jullie haar blogje eens zouden willen bekijken en eventueel volger willen worden, want nu met twee volgers is het maar een beetje zielig hoor ;)

Lieve groetjes


3 opmerkingen:

  1. Ha Evi,
    wat een mooie kaartenbox heb je gemaakt! En hopelijk komt het papier inderdaad nog boven water. En wat is een kaarten box zonder verjaardagen van je blogvriendinnen. Ik mail je niet maar schrijf het gewoon hier: 26 november ben ik jarig. Volgens mij heb je mijn adres nog.
    Liefs en oh ja, ben al volger geworden bij je moeder!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verhaal zeg, over de 'vergeten' papiertjes en je kaartenbox! Hij ziet er gaaf uit. Ga nu eerst ook even een kijkje nemen bij je moeder.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, dat kennen we maar al te goed :) Ik hoef trouwens mijn verjaardag niet door te geven zeker? ;)
    Volger bij je mams was ik al een tijdje, ik vermoed dat ik nr. 2 was :)

    En o ja, ik vind de kaartenbox helemaaaaaaaaaaaal top!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen