My lovely followers

zaterdag 4 mei 2013

Hoera!



Zoals ik al zei, heb ik een nieuwe blog ontdekt (ja, ik ontdek tegenwoordig veel nieuwe blogs die me heel erg aanspreken jeej!) en ik ben dus ook meteen volger geworden van http://creaties-miranda.blogspot.be/
Haar kaartjes zijn echt super en geven je mij instant inspiratie!
Na het zien van een kaartje van haar liet ik me eventjes volledig gaan en na het maken van een jongensversie...


... kon ik het niet laten om ook een meisjesversie te maken :)

Allebei met mooie papiertjes van Eline's Huis en ook een stukje tape van de Eline's Huis agenda. Ik kon me ook nog eens lekker laten gaan met washi tapejes. Ik hou van washi tape :) maar dat wisten jullie natuurlijk al lang hihi.

Het voelde echt goed om nog eens creatief te zijn en te schuiven en plakken met papiertjes!

Bedankt voor het kijken en tot de volgende!

Lieve groetjes


1 opmerking:

  1. Wat leuk en wat een compliment voor mij! Ik vind het nog steeds een gek idee hoor, dat mensen mijn kaartjes zo waarderen dat ze gelift worden hihi. Ik vind jouw versies super leuk. Maar met papier van Eline, tape en sterren zit je (ook) bij mij al goed. Erg leuk om te zien dat je er echt je eigen versie van hebt gemaakt. Bedankt voor het linken en je lieve woorden! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen