My lovely followers

woensdag 1 mei 2013

hello handsome


Een week of twee geleden verjaarde mijn papa. Daar moest natuurlijk een kaartje voor gemaakt worden.
Omdat ik niet zo heel veel tijd meer had (en ook niet zo heel veel zin om een kaartje te maken) werd het een snelle Pinspiratie-kaart. Lekker vrolijk met washi-tape en nieuwe spulletjes van in Zeist.
Het was niet de bedoeling om zoveel houten Xenos-sterretjes te gebruiken, maar ik had een inkt-foutje gemaakt en zoals wij dan zeggen: "We don't make mistakes, we only make more embellishment opportunities". Het misstaat niet ook niet dus probleem opgelost :) 
Lekker vrolijk ook. Het is tenslotte al lente en van kleurtjes kan je alleen maar vrolijk worden!

De afgelopen week heb ik dankzij een nieuwe blog (ook gevonden dankzij Pinterest) weer helemaal zin gekregen in het kaartjes-maken en heb ik er terug een aantal gemaakt, dus jullie zullen nog wel weer meer creaties van mij zien verschijnen.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende!


5 opmerkingen:

  1. Het is een mooi kaartje geworden ondanks je tijdsgebrek en inktvlekje! groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Evi,
    enig zeg! En al die sterretjes, zijn toch gaaf! Je vader is natuurlijk ook jouw ster, toch? Dan kunnen er niet genoeg op zitten. En als je niets gezegd had, leek het alsof het zo hoort..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi vrolijk kaartje! En de hoeveelheid sterren misstaat absoluut niet.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is erg leuk geworden Evi!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart, hier komt er ook niet veel terecht op crea-gebied :(
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen