My lovely followers

maandag 8 april 2013

With sympathy


Zo heel heel heel af en toe heb je een kaartje nodig dat je liever niet nodig hebt.

Toen onlangs mijn overgrootvader stierf (ja diegene waar het '100-jaar'-kaartje voor was, voor diegenen die het nog weten), had ik geen kaartje, dus ik dacht: laat ik er maar eentje maken voor in het geval dat...


... en nou maar hopen dat het nog heeeeel lang duurt voor ik het nodig heb hoor!

Materiaallijst:

Grijze rand ~ post-it-note en grijze chalks.
Vogel en bloementak ~ Silhouette CAMEO
Tekst ~ Darkroom door [String Sentiments]

Bedankt voor het kijken en tot de volgende!

5 opmerkingen:

  1. Mooi stijlvol en ingetogen kaartje.groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele stijlvolle kaart. Vind de tekst erg mooi van 'vorm'. Inderdaad hopen dat ie voorlopig niet verstuurd hoeft te worden.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je af en toe van die kaarten nodig hebt, maar het is een mooie kaart, de tekst is ook mooi.
    groet Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas heb je deze kaartjes ook wel eens nodig. Prachtig en heel stijlvol.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooie en stijlvolle kaart en wat een prachtige tekststempel :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen