My lovely followers

zaterdag 6 april 2013

Bedankt!



Op het moment dat dit berichtje tevoorschijn komt, heeft Nora me opgepikt.
Zij is zo lief om me mee te laten rijden naar Zeist.
Dat verdient natuurlijk een bedankje!
Voor haar maakte ik dan ook deze kaart.



Het is de "platte" versie van de blauwe kaart, maar de lay-out blijft zo leuk, net als de stempels trouwens!
En ja hoor, dit bericht is natuurlijk vooraf gepland, zodat Nora 'm niet op voorhand kan zien.
Alleen de 'thank you' stempel staat een beetje te scheef naar mijn zin, maar jullie kennen mijn haat-liefde-verhouding wel met de stamp positioner.
En als je dan ook nog eens zoveel spullen hebt en besloten hebt om al die spullen netjes en ordelijk op te ruimen, weet je natuurlijk niet meer waar je dat hebt gelegd.
Als ik nu vijf dingen bij koop en dat op plaatsen leg, gaat het nog, maar toen ik besloot om mijn hele kast te reorganiseren, zei er iets in mijn hersenen *OVERLOAD*.
Nu weet ik wat ze bedoelen met [georganiseerde chaos].

In ieder geval, voor alle mensen die vandaag naar de beurs gaan: heel veel plezier en voor de mensen die thuis blijven natuurlijk ook!

Lieve groetjes

2 opmerkingen:

  1. Geniet van je dag en je kaartje is leuk met al die gestempelde bloemen! groetjes Mariƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Evi,

    Jij ook bedankt voor je gezelschap tijdens de lange rit, die dan opeens veel korter leek. Je kaartje staat hier alvast op de kast te pronken!
    Veel plezier met al je aankopen.
    Groetjes,
    Nora

    BeantwoordenVerwijderen