My lovely followers

maandag 25 maart 2013

Hetzelfde?


Een collega van me vroeg ik kaartjes wou maken met de afbeelding die je hierboven ziet. (en hieronder ook).

Geen probleem... Alleen had ik een soortgelijke kaart gemaakt bij Margo en had ik die afbeelding helemaal niet...

Gelukkig is Margo een schatje en heeft ze me uit de nood geholpen :)

Een beetje gekleurd met mijn Copics, wat knip- en plakwerk en voila...



Twee kaartjes die heel hard op elkaar lijken, maar toch niet hetzelfde zijn.

Bedankt om te kijken, bedankt voor jullie lieve reacties en tot de volgende keer!

Liefs

3 opmerkingen:

  1. Niet alleen Margot is een schatje, dit kaartje ook!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, die reactie was weg voor ik er erg in had. Was nog niet klaar met schrijven. Ik vind de kaartjes dus erg leuk en helemaal leuk als je op bestelling deze kaartjes maakt. Vielen ze in de smaak? En die Margo, ja dat moet wel een lieverd zijn...

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen