My lovely followers

zaterdag 23 maart 2013

Bloomin marvelous



Zo, hier ben ik weer. Hebben jullie me gemist?

Ik heb namelijk een beetje met mezelf in de knoop gelegen, maar ik denk dat het bijna allemaal opgelost is.

Ik heb me een beetje "verstopt en verdiept" in boeken in die tijd.

En mezelf kennende is dat echt niet goed, want als ik in een boek begin, dan MOET dat uit en dan besteed ik daar echt elk vrij momentje aan!
Zo heb ik weinig tijd gehad voor andere dingen. Maar hey, whatever gets you through the day right? Ontspanning is ontspanning nah!

Ondertussen ook nog een copics workshopje mee gepikt van het olijke duo Diny en Annie en weer een heleboel bij geleerd. Goed hoor, als je al een half jaar niet meer gekleurd hebt. Haha! Ach, het kan ooit maar weer eens van pas komen he? :)



Dit weekend is de zin in het kaartjes freubelen echter helemaal teruggekeerd en heb ik er zelfs drie afgekregen die allemaal al een bestemming kennen. Goed van mij he?

Deze is voor de verjaardag van een vriendin van een vriendin. Ik ga er zelf niet naartoe, maar mijn vriend wel en hij stelde voor dat ik een kaartje maakte. Leuk he? (nou ja, zolang hij maar geen moeite moet doen zeker hihi).

Na wat "pinspiratie" te hebben opgedaan, en kaartjes te hebben gezocht met de geweldige SALE-A-BRATION set 'Bloomin Marvelous' kwam ik een superleuke kaart tegen. Ik kan jullie helaas geen website geven, want blijkbaar is die site alleen op invitatie (of iets dergelijks, je moet je in ieder geval inschrijven).

Ik vind 'm echt helemaal geslaagd!
Ook sprong ik bijna een gat in de lucht toen ik de tekststempelset van Darkroom Door tegenkwam in 't Woefke (bedankt Chantal en Martina!!!).
Allemaal woordsentimenten met zo'n uitlopende lijn. En ik had die dag de laatste!! Goed he?


Ook heb ik een nieuwe bestemming gevonden voor al dat wondermooie papier dat in mijn schuif ligt en waar weinig mee gedaan wordt.
Bij een workshopje scor-pallen bij Elke Verschooten leerden we hoe we enveloppen kunnen maken die bij onze kaarten passen. (Ook eentje die lijkt op een vierkante kaart, maar geen vierkante kaart is, maar waar we toch maar één postzegel voor moeten neertellen. Hoe geweldig is dat niet?)
Je hebt er weinig voor nodig ook. Je scor-pal, een geodriehoek (speciaal voor je scor-pal wel), mooi papier en de juiste afmetingen (te vinden in een boekje van Kitty Franken).
Mijn mama heeft er ook al een beroep op gedaan en al een twintigtal envelopjes aan mij gevraagd voor een speciaal project.

Ik ben in ieder geval helemaal in de wolken.

Sorry voor de lange post, maar als het zo lang geleden is mag dat wel eens he? ;)

Bedankt voor het lezen, het kijken en snel tot de volgende keer!

Heel veel liefs

6 opmerkingen:

  1. Fijn om weer iets van je te lezen. Het bleef wel heeelllllll stil. Mooi bloemenkaartje heb je gemaakt. Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je te horen Evi! Je kaartje is leuk geworden en bijpassende envelopjes maken het volledig af!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben eigenlijk wel benieuwd welk boek je gelezen hebt. De stempelset 'Bloomin' marvelous' heb ik ook, maar er nog niets mee gedaan. Jouw kaartje is heerlijk vrolijk. Leuk.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Evi,
    ik dacht even dat je verslaafd geraakt was aan computerspelletjes.... twee van mijn volgers en die ik ook volg zijn zo verslaafd geraakt dat ze niet meer bloggen en ook nauwelijks meer creatief bezig zijn..... heel jammer! Dus ik ben blij weer wat van je te horen!
    Je kaartje is super geworden en de enveloppes..... ik vind dat toch wel een beetje zonde van het papier... Maar als j veel papier dubbel hebt is het wel leuk om bij een kaart een bijpassende enveloppe te maken.
    Ik hoop gauw weer wat van je te zien en te lezen...gezellig!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey evi, blij dat je de weg hebt teruggevonden naar je blog ! en er is niks mis met boeken lezen hoor ! ik ben nu weer even 'in de ban van Franse woordkaartjes', daar kan ik me volledig in verliezen en blijft de rest ook weer liggen. Tja, we kunnen niet alles tegelijk natuurlijk !
    Hopelijk ben je terug gestart !
    Heel erg geslaagde projectjes hoor
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Evi, daar ben je weer :) Je kaartje is erg leuk gedaan! En leuk dat je een paar workshopjes hebt gevolgd, altijd leuk he! Je envelopjes zien er geweldig uit :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen