My lovely followers

zaterdag 15 december 2012

Verdwenen?


Hoi iedereen!
Neen, ik ben nog niet van de aardbodem verdwenen (hoewel niemand zich zorgen lijkt te maken haha!) en ik loop wat achter met mijn reacties (als in: de laatste week helemaal geen).
De rapportperiode nam weer veel tijd in beslag, alsook al het andere werk dat je hebt natuurlijk.
Door de bedrijven door maakte ik een kaartje voor... jah, je kan het al raden.. Liv.
Zij werd 25 op 6 december. Toch een speciale gelegendheid en daar moest een speciaal kaartje voor gemaakt worden.
Na een hele duidelijke uitleg van Inge van In 't Woefke *klik* begreep ik wat er mis was met mijn CAMEO. Een hele hoop losse papierrestjes waren blijven steken tussen mijn mesjes. Dit in combatie met een nieuwe snijmat (volgens mij was er ECHT iets mis met de oude, deze kleeft al heel anders van de eerste keer...) en het juiste cardstock ben ik er weer helemaal verslingerd aan!
Ik heb al gehoord dat iemand niet op de kaart wou schrijven omdat hij ze zo mooi vond. Leuk toch?

In ieder geval ben ik ook nog bezig met een ander projectje. Een vriendin van me gaat volgend jaar trouwen en heeft gevraagd of ik haar trouwuitnodigingen wil maken. Daarvoor ben ik nu een aantal ontwerpjes aan het maken.

Zoveel leuke vooruitzichten voor het volgende jaar!

Hopelijk hebben jullie ook een fijne avond. Ik ga naar het (uitgestelde) verjaardagsfeest van een vriendin (niet Liv), die een huis echt bijna over mijn deur heeft gekocht. Leuk he!
Het wordt weer een druk weekend... Gisteren kerstmarkt bij ons op school, vandaag het verjaardagsfeest, morgen een vergadering/kerstfeest en dan nog 's avonds gaan eten. Ergens tussendoor zal ik mijn rapporten en mijn agenda voor volgende week wel afgedrukt krijgen zeker? Ach, een mens moet bezig blijven zeker... 

Lieve groetjes

7 opmerkingen:

  1. Geen flauw idee wat een cameo is, maar het kaartje is prachtig gemaakt. Mooi lettertype. Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele originele kaart! leuk! En het ziet er gezellig uit bij jou :-)
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Evi,
    het is sowieso best even rustig vind ik met de blogberichtjes. Volgens mij zitten veel mesnen in het onderwijs die ik volg en dan merk je dat het een drukke periode is....
    Als ik het bij jou lees, dam heb je vast en zeker zin in de ekrstvakantie, eind van de week??
    Je kaart voor Liv is echt heele rg moi! Kan me voorstellen dat mensen zeggen dat ze er niet op willen schrijven op die kaarten....
    Leuk trouwens dat je uitnodigingen mag gaan maken voor een trouwfeest!! Wauw, dat wordt goed plannen.
    Geniet van de kerstsfeer waar je ook komt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je weet wel wat te doen lees ik... tja, de drukte komt met rasse schreden naderbij. dagen te kort, werk te veel... niet altijd even leuk. gelukkig kanje het nog wat afwisselen met aangenamere dingen.
    nog een fijne jaarafsluiter op je school,
    een hele leuke kaart, daar zal liv zeker blij mee zijn,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was héél blij met de kaart :D Aangezien er inderdaad niet op geschreven is kan je de "5" volgend jaar misschien vervangen door een "6" :D haha!
    Mijn rapporten zijn net af, planning voor volgende week is af, enkel nog huiswerk verbeteren en ik kan deze namiddag weer wat kerstkaarten maken. Het begint te spannen!!!!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi evi
    een erg leuke en mooie kaart voor liv en las dan ook dat ze er blij mee was,en leuk om te lezen dat er vele leuke dingen wachten op jou,dus het nieuwe jaar fris van start met alle leuke dingen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rapporten, kerstvieringen e.d. zorgen er altijd voor dat het aan het eind van het jaar extra druk is op school. Gelukkig is de vakantie in zicht. Nog een weekje. Heerlijk. Ik kan me er nu al op verheugen. Lekker veel tijd om te knutselen. Je kaartje voor Liv is gaaf geworden. Leuk om te lezen dat ze er zo blij mee was.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen