My lovely followers

zondag 30 december 2012

Kaartjes en GEWONNEN!

Hoi iedereen!!

Zijn jullie mijn decoratieprojectjes al beu? :)


Voor wat afwisseling laat ik zien dat ik écht niet stil heb gezeten.


Zoals ik al zei, ben ik aan het werken aan trouwuitnodigingen voor een vriendin.


En daar horen een aantal ontwerpen bij.
Sleutelwoord is daarbij: simpel.
Is wel nodig als je er meer dan 40 zal moeten gaan maken :)


En deze twee laatsten horen toch wel bij mijn favoriete ontwerpen.


Maar ja... ik ben het koppel dat gaat trouwen niet natuurlijk... 


En, wat denken jullie ervan? Wat zal het winnende ontwerp zijn? :)


Als laatste leuke nieuwsje wil ik even de candy laten zien die ik bij Charlotte en Lieke heb gewonnen.
Ik denk dat je afgelopen tijd wel echt heel afwezig bent geweest als je hun blog nog niet kent: --> http://zussenknutsel.blogspot.com <-- font="font" klik="klik">
Niks fancy hoor. Ik moest gewoon mijn naam invullen en dan werd ik met random.org getrokken, maar ik ben er toch wel blij mee.
Hoewel ik nog steeds probeer uit de dokteren hoe de shape die nou eigenlijk werkt haha!

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!

Lieve groetjes

5 opmerkingen:

  1. een dikke proficiat in ieder geval ! en hele mooie, geslaagde kaartjes, dat zal niet meevallen denk ik. maar ach, zo val je niet stil na al je kerstkaartjes.
    ze zal er zeker wel blij mee zijn,
    nog een fijne eindejaarswissel,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een boel ontwerpjes heb je gemaakt! De laatste twee zijn inderdaad erg mooi, maar ook de eerste mag er zijn. Ben benieuwd welke het bruidspaar uiteindelijk gaat kiezen. Ik wens je alvast alle goeds voor 2013.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Simpel misschien, maar wel mooi!!
    Een fijne jaarwisseling!!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga voor de allereerste of de allerlaatste..... Je geeft het bruidspaar in elk geval genoeg om uit te kiezen!
    Alvast een goed, gezond en creatief 2013 gewenst!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie uitnodigingskaarten heb je gemaakt! Ik zou ook zeggen de eerste of de laatste, maar ze zijn allemaal leuk :-)
    Dankjewel voor je goede wensen op mijn blog. Ook voor jou een heel gelukkig 2013 en tot blogs!
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen