My lovely followers

zondag 18 november 2012

Kerst in postzegelstijl



Weer een kerstkaart...
Weer eentje zonder funstempel...
Zijn jullie ze al beu?
Ik zal toch nog eventjes moeten doorgaan hoor!
Mijn funstempels liggen hier al eeuwen op mij te wachten en mijn Copics zijn volgens mij al helemaal uitgedroogd van zo lang niet meer gebruikt te worden haha!
Ik bedacht ook dat ik eens Flexmarkers gekocht heb, was dat zelfs al totaal vergeten! (Maar dat heb ik wel met meerdere spullen die in mijn hobbykamer liggen... Misschien toch eens grote kuis houden binnenkort??)
Wat ik dan weer wel leuk vind... Als ik ergens een kaartje zie dat ik wil liften, heb ik praktisch ALTIJD alle materialen die daarvoor nodig zijn. Handig toch? Alleen altijd eventjes zoeken waar ik alles ook alweer gelaten heb natuurlijk :)

Een beetje gespeeld met verschillende materialen en dit is er van mijn hand gekomen. Gemaakt tijdens de herfstvakantie. Leuk hoor zo een beetje meer knutseltijd!

Materialenlijst:

Stempel Merry Christmas ~ Whiff of Joy
Stempel xmaspost, special delivery en sterretje ~ Eline's Huis
Postzegelstans ~ Whiff of Joy
Bladzijde uit boek
Zwarte stempelinkt

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Lieve groetjes

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! Ik lig echt een beetje achter.. En mooie foto's zeg!!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi evi
    je kaart ziet er mooi uit zo zonder stempel want de kleuren vind ik prachtig!!
    ook ik ben wel eens wat kwijt op mijn hobbykamer maar dan komt het vaak dat als ik opruim het weer ergens anders neer zet:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi kaartje!! Leuk de postzegels. Ik heb niet eens zoveel cute stempels voor de kerst en het kleuren komt er ook niet zo vaak van. Maar soms daag ik mezelf uit om weer eens in te kleuren.

    Groetjes,Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Evi, deze is ook alweer zo tof!
    Helemaal leuk zo zonder afdrukje! En hoe krijg je het voor elkaar dat je alles in huis hebt als je een kaart wilt namaken?
    Wel makkelijk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen