My lovely followers

woensdag 10 oktober 2012

Kerst met Stampin Up




Met de uiltjespons van Stampin Up kan je ook een super cute kerstmannetje maken. Leuk toch hoe veelzijdig één pons kan zijn? Ik heb hem al heel veel uit de schuif getrokken hoor!

Papiertjes die al heel lang in mijn schuif lagen nog eens uit de kast getrokken en weer wat papiertjes bij elkaar gelegd.
Ook een superleuk kerstmutsje dat ik ooit eens bij Elke Verschooten kocht. Ik vond het wel perfect om hierbij te gebruiken :)


Lieve groetjes

5 opmerkingen:

  1. hoi evi
    wat een leuke kerstkaart met dat uiltje en leuk om te lezen dat je met een ding verschillende leuke dingen kan maken!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zeg!! Die ogen van het kerstuiltje!! De sneeuw zou ervan smelten!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk kaartje Evi! Met dat uiltje kan je inderdaad veel kanten uit :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje zeg!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kei-tof kaartje !
    De plastiekjes liggen al bioj Chantal hoor, die komen je kant op, ben benieuwd wat je ermee gaat maken !
    Ja dat vogelstempeltje van je, dat had ik nog in mijn doos afdrukjes zitten en ik vind het zo'n leukerdje om in te kleuren !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen