My lovely followers

dinsdag 11 september 2012

geboortekaartje


Hoi lieverds!

Man, wat voelde dat goed zeg zo nog eens lekker dansen na bijna drie maanden! Ik moet wel zeggen... fitnessen + naar de dansschool fietsen + uurtje hip hop + uurtje zumba + naar huis fietsen = stijfheid alom in de beentjes! Maar ik zou het zo terug doen hoor!! :)

Vandaag op het menu... Een geboortekaartje, geïnspireerd op een kaartje van Eline Pellinkhof. Haar geboortekaartjes zijn altijd zoooo super! Zo eenvoudig, maar zo leuk dat je ALTIJD denkt: waarom ben ik daar nu niet op gekomen?

Een collega van ons is deze zomervakantie bevallen van een zoontje Lenn en daar hoort natuurlijk een kaartje bij he!


Papiertjes van Eline's Huis, net zoals het way too cute babietje. De baby heb ik ingekleurd met copics en het broekje/mutsje/ja wat is dat nou eigenlijk? heb ik gemat met papier van Eline's Huis [Dutch Design waarvoor dank aan Margo :)].

Nog een  kantjeslint en wat vlaggetjes en de letters uitgestanst met jawel hoor... een stanslat van Tim Holtz (ik kon er niet aan weerstaan!!) die ik heb opgeleukt met Glossy Accents.
Ook nog een vlaggenlijn die ik heb gemaakt met mijn nieuwe stans van Joy Crafts. Zeer leuk, net voor wat ik het nodig had en niet al te duur. Jippie!
Omdat ik te lui was om er echt naald en draad bij te nemen, heb ik nog wat stikselrandjes gezet met mijn witte gelpen.

En ziezo, een babykaartje was geboren!

Nog een prettige dag verder en geniet van jullie week!
Hopelijk tot binnenkort :)
En bedankt iedereen voor de berichtjes, ookal heb ik een tijdje niet van mij laten horen. Ik apprecieer het enorm!

Lieve groetjes

5 opmerkingen:

  1. wow, je zou voor minder stijf zijn ! nee hoor, niet aan mij besteed zoveel beweging....
    knap dat je dat volhoudt !
    en dan nog afsluiten met een mooi kaartje, jij bent in form denk ik !
    sinds school begonnen is, is er nog geen enkel kaartje uit mijn vingers gegroeid, jammer genoeg, maar ja...
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha Evi,

    nou dat ziet er goed uit je babykaart! hel leuk met al die blauwtinten. Een echt jongenskaartje! En dat zigzagrandje is super gedaan. Als je niet heel goed kijkt zie je het niet eens!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n dot van een kaartje !
    Ik vind het wel heel erg sportief van je hoor Zumba en dansen en met de fiets erheen, ... doe ik je niet na !
    Nee hoor je staat niet achter als je dat niet kent een daglichtlamp, ik kan gewoon nergens een fatsoenlijke foto maken en dat vind ik zo jammer en zo'n lamp geeft je genoeg daglicht om goede foto's te maken en nog laat 's avonds te knutselen (ik zie misschien gewoon niet goed meer, ja komt ervan als je naar de 40 gaat he :)) Ik zie het 's avonds niet goed meer wat betreft de kleuren en de lijntjes waar ik moet binnenblijven, hoop mijn heil nu uit een lamp te halen LOL
    Wel een lang berichtje he !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi evi
    dacht al ben je ziek? want ik miste je op het blog maar je bent weer prachtig terug met deze lieve en mooie kaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een superleuke babykaart Evi!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen