My lovely followers

dinsdag 10 juli 2012

Tim Holtz met gouden vleugeltjes



Na lang wachten ben ik hier dan eindelijk weer. Na weken geen zin te hebben gehad, kwamen er vorige zondag zowaar drie kaartjes vlak na elkaar van mijn hand. Die zullen binnenkort dus wel allemaal op mijn blog verschijnen.

Hier is er al eentje van. Ik besefte dat ik tussen al mijn knutselgerief nog een geweldig hart van Tim Holtz had liggen en heb dat dan ook een aantal keer gebruikt. Hier in combinatie met goud ribbelkarton.
Ook mijn cirkelpons nog eens boven gehaald en papiertjes van Eline's Huis samen met color core cardstock (dat kan je zo mooi schuren, als je schuurpapier hebt tenminste LOL).
Nog wat gouden letterstickers en klaar! Ik vind hem wel leuk geworden zo :)

Morgen een dagje naar Nederland met knutselvriendinnen, waar we zowaar drie scrapbookwinkels gaan bezoeken. Auw auw die portemonnee :) Maar ik zal jullie niet onthouden van de knutselspulletjes die ik gekocht heb... ga kopen... je snapt me wel :) Want dat zien

3 opmerkingen:

  1. hoi evi
    fijn om te lezen dat je weer uit je dip bent gekomen en nu al zo prachtige kaart posten en dan nog lekker shoppen nou dan komt je zin weer helemaal terug hoor:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje! Fijn dat je weer een beetje hebt kunnen hobby-en.. Heel veel plezier morgen!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk al uit naar straks !!!!
    Erg leuk kaartje Evi !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen