My lovely followers

woensdag 11 juli 2012

Shop foto's!

Vandaag een heerlijke scrapshopdag gehad met Liv, Margo en Thérèse (mama van Margo).
Lang rijden, pijnlijke kramp in mijn voet en nekpijn, maar het was het helemaal waard!
De trip ging naar Scrapbook Nederland en Doe@Ding. (Hobbidee was op jaarlijks verlof, maar dat kon geen kwaad, want toen was ons budget al op LOL!)
En ziehier de buit. Op de foto hierboven staat al het gekochte materiaal en hier beneden een paar close-ups: 


PAPIER (ja, dat had ik nog niet he). Had ik al gezegd dat ik een papierverslaving heb?


WASHI-TAPE!! En veel washi-tape!! Ja, Margo, alles ligt al klaar om er iets mee te maken hoor! Foto's volgen snel :)


Die-namics en stansen. Doe@Ding, het walhalla voor de stansliefhebber (en eigenlijk zowat alles anders ook :) )


En nog wat hebbedingetjes.

Ziezo, alle aankopen op een rijtje.
En nu zullen jullie wel begrijpen dat het wel kriebelt om iets te maken he :) Ik weet wie er op dit moment ook aan de knutseltafel vertoeft ;)

Groetjes


5 opmerkingen:

  1. Hoi Evi,

    wat een boel leuke dingen heb je gekocht!! Ik zag bij Liv ook al van alles op haar blog!
    En nu zie ik dat Margo ook een berichtje heeft, dus daar ga ik ook snel kijken. Heerlijk is dat, he, nieuw papier....
    Ben benieuwd hoe lang het duurt voor we wat van je zien!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi evi
    als ik na de foto's kijkt met al die prachtige dingen,dan zie ik dingen dat ik denk ooohh die zijn mooi en hebbe hebbe hebbe:-))je hebt er echt een gave shopdag van gemaakt en wacht vol nieuwsgierigheid af wat je er van gaat maken:-)) veel knutselplezier en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Evi, het was de max!!!! Alles ligt al netjes uitgestald bij mij, maar heb nog geen tijd gehad eraan te beginnen! Maar de handjes jeuken hoor :D

    groetjes
    Liv

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Mooie spulletjes. heel veel plezier er mee. Liefs Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was inderdaad de max !!!! Heb de washi-tape dus al in actie gezien :) en ik heb inderdaad ook al wat achter de knutseltafel gezeten :) Ik had meer van dat papier van Melissa Frances moeten meebrengen, en dat aan 70 cent per vel, da's toch eigenlijk spotgoedkoop !
    Ben echt superblij met al mijn nieuwe spullen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen