My lovely followers

zaterdag 26 mei 2012

UPDATE

Hoi iedereen!

Sorry dat ik er de laatste tijd niet helemaal bij ben geweest.
Ik heb wel berichten gepost, maar die waren allemaal ingepland...
Het zit namelijk zo...
Woensdag is onze (familie)hond Zara gestorven na 9 jaar trouwe vriendschap.
Ookal woon ik niet meer thuis, ik heb ze ook negen jaar gekend en er zo lang ook bijgewoond...
Een stukje van mijn hart is gebroken, dus heb ik de laatste tijd ook niet meer zo veel zin gehad in het knutselen en het bloggen. Ik hoop dat jullie het even verstaan dat ik ook niet zo veel zin heb om reacties bij iedereen achter te laten (ookal kijk ik geregeld en zitten er echt supermooie dingen tussen!!!) en dat jullie me zullen blijven volgen tot het verdriet wat is gezakt...



Slaap zacht, lieveling!


5 opmerkingen:

  1. Hoi Evi,

    wat verdrietig zeg! Je zult wel erg aan hem gehecht geweest zijn. Tuurlijk begrijp ik dat je dan geen zin in bloggen en reacties geven hebt. Sterkte!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi evi
    wens je heel veel sterkte en leef met je mee want ik weet dat gevoel!
    in 1 jaar 3 hondjes verloren dus begrijpt jou verdriet!!!!
    laat het rustig bezinken en geef het een plekje, en als de tijd er voor is zien we je vanzelf weer!
    lieve groet van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O lieverd wat erg !
    Veel sterkte !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen