My lovely followers

zondag 20 mei 2012

Elegante kaart



Ik was nog eens door mijn oude blogposts aan het kijken en zag toen een kaartje dat ik nog steeds heel leuk vind. Ja, af en toe als ik geen inspiratie heb kijk ik naar mijn eigen blog. :-)
Ik heb me hier gebaseerd op dezelfde lay-out.
Een heel mooi, rood lint lag naar me te lonken, samen met wat gele keukentwine. Ik zocht er leuke papiertjes bij en voila.
Soms hoeft het niet moeilijk te zijn om een kaartje uit te grond te stampen, toch?

Materiaallijst:

Papier ~ Papermania
Lint ~ Van Uytsel
Keukentwine ~ MME (gekocht in Emblem bij Card 'n Scrap Arts)
Extra ~ embossing
Roosjes ~ WOC

Ik vind de kaart zo simpel, maar zalig elegant :) Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden!

Groetjes

7 opmerkingen:

  1. Je hebt gelijk hoor, dit is een erg leuke LO!
    Supermooi kaartje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi!!!! :D Ik durf niet zo goed naar mijn oude posts kijken hoor, met mijn soms vreselijke scharminkeltjes :D

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een supermooi kaartje Evi, eenvoudig en toch chique door de kleurcombi en die kleine bloemetjes.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Evi, wat heerlijk eerlijk van je om te vertellen dat je jezelf ook kunt inspireren!!!
    Is natuurlijk ook zo. Je hebt je eigen smaak, dus kun je n.a.v. een kaart an jezelf best een andere ingeving krijgen! Deze is echt leuk. Net of onder het gescheurde stukje papier iets nieuws tevoorschijn komt. Net als vervellen door de zonverbranding...of draaf ik nu een beetje door, net nu de zon twee dagen achter elkaar schijnt????? Nee, ik heb geen zonnesteek hoor..

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Evi! Ik doe dit ook soms, een kaart nog eens maken maar dan in andere kleuren of ander materiaal. Zo krijgt je kaart een totaal nieuwe look zonder dat je er veel hoeft aan doen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Zoals je zegt elegant en simpel!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen