My lovely followers

zondag 6 mei 2012

Dance like no one is watching




Ongelooflijk, maar waar. De tweede post van mij vandaag.
Ik zag namelijk van de week een superleuke schets bij Cards and Things *click* en ik zag dat die challenge morgen ten einde loopt, dus me nog snel even opgeven.
Het papier is papier dat ik gisteren kocht bij Card 'n Scrap Art (Hilde in Emblem) en heet Fabrications van Teresa Collins. Van zodra ik het zag, was ik verkocht! (en het papier ook)
Als 'streep' besloot ik een lint op een ietwat specialere manier te knopen. Ik niette het aan elkaar, maar vond het er helemaal niet meer mooi uitzien. Geen probleem... Daarvoor zijn we creatief, want:
'Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep'.
Gewoon twee strikjes over gehangen met keukentouw en voila.
Als middelpunt gebruikte ik een danseres die ik uitsneed met mijn Silhouette Cameo. Ik creƫerde een schaduweffect door achter de witte ballerina nog een zwarte te kleven. Zo lijkt ze echt wel van de grond te komen.
Nog een paar pareltjes en klaar.
Hopelijk vinden jullie er wat aan. Het is namelijk weer eentje buiten de comfort zone (ik hou zo van dat experimenteren en andere stijlen te proberen tegenwoordig) en eentje zonder afdrukje.

Groetjes

3 opmerkingen:

  1. Ha Evi,
    nou, je bent lekker op dreef zeg, vandaag. Je vorige kaart is erg leuk!! En deze is heel mooi. Ik ga zo de mijne plaatsen voor dezelfde challenge. Mooie sketch en supergoed opgelost, dat lint.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi kaartje! Bedankt voor het meedoen op C&T!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi evi
    dit ziet er bijzonder uit met dat danseresje! en erg leuk om te zien dat je steeds andere dingen probeer!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen