My lovely followers

maandag 14 mei 2012

Communiekaartje


Jaja, mei. De tijd van de communies. Zelf heb ik dit nog nooit meegemaakt, aangezien ik vrijzinnig ben opgevoed. Binnenkort ga ik voor de eerste keer naar een Communiefeest, dus ik ben razend benieuwd hoor!
De laatste tijd vragen er ook meer en meer mensen naar een Communiekaartje. En ja, dan wordt het natuurlijk moeilijk als je eigenlijk helemaal geen idee hebt hoe het er daar aan toe gaat.
Gelukkig bestaat er dan nog zoiets als het internet om dingen op te zoeken. 
En dank je wel Magnolia Magazine dat het woord 'Confirmation' (= communie) niet vertaald had, zodat ik het gelijk in het Engels wist. In het Nederlands bracht het me namelijk niet zoveel inspiratie...
Na het zien van een leuk kaartje kreeg ik een leuk idee. Ik had namelijk met mijn Silhouette ook een aantal sterren uitgesneden en die konden perfect gebruikt worden voor deze kaart.
Ook een kruisje uit mijn Charms gevist (het was eens een verkeerde zending, maar ik vond ze te leuk om ze terug te doen lol) en voila. Een perfecte communiekaart voor een jongen, al zeg ik het zelf!

Sorry voor de kwaliteit. Ik heb de foto om 22.00u getrokken en dan wordt het altijd wat moeilijker om de lichtinval juist te krijgen.

Thé list:

Papier ~ KaiserCraft - Lullaby Collection (ik denk dat ik meteen terug naar de winkel ren voor een nieuw blokje als dit op is. Ik vind het papier GEWELDIG en echt helemaal mijn kleurtjes!!)
Sterren ~ Silhouette
Charm ~ Whiff of Joy
Extra ~ Scrapper's floss

En, wat denken jullie er van? Ben ik een beetje geslaagd?

Liefs

2 opmerkingen:

  1. Hoi Evi,

    ik denk dat je wel geslaagd bent, ja. Het kruisje past in elk geval en de sterren denk ik ook. En vooral voor een jongen, niet teveel tierelantijnen.
    Toen wij in Limburg (NL) woonden hebben we een paar keer een communiefeest meegemaakt en dat was echt een feest. 'k Wens je veel plezier en je bent straks weer een ervaring rijker.

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi!
    Kan me er ook niets bij voorstellen, nog nooit meegemaakt!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen