My lovely followers

zaterdag 26 mei 2012

Allemaal papiertjes



Halllooooo iedereen! Vandaag een kaartje waar ik wel helemaal tevreden mee ben en dat in het echt nog mooier uitkomt! Je zou denken dat het een restjeskaart is, maar niet dus! Allemaal nieuwe papiertjes. Hoewel ik toch een gevoel heb dat deze lay-out nog een keertje zal gebruikt worden, maar dan wel met restjespapier :)
Ik zag het idee in een oude CardsOnly staan en dacht direct: 'daar moet iets mee gedaan worden!' Zo gezegd, zo gedaan! En wat vinden jullie van die leuke frame in het midden? Gemaakt met mijn Silhouette. 
Ik wou ook het getal '80', maar vond niks wat groot genoeg was in mijn stickervoorraad, dus wat doe je dan? Juist, je bedenkt dat je met je Silhouette ook alle mogelijke lettertypen kan uitsnijden in de gewenste grootte! Nog steeds geen spijt van de aankoop, hoor :)!
Zou ik er spijt van krijgen als ik mijn hele stempelvoorraad de deur uitdoe? haha!

Materiaallijst:

Papier ~ My Mind's Eye
Silhouette ~ frame en cijfer 80
Extra ~ parels
Distress inkt ~ victorian velvet voor de cijfers en het frame

Thanks for looking! Come again :)

2 opmerkingen: