My lovely followers

maandag 19 maart 2012

Een beetje tijd...



Deze kaart maakte ik voor Margo. *klik*
Ondertussen is ze al aangekomen, dus kan ik ze hier op mijn blog plaatsen.
Toen ze een kaartje van mij zag, vroeg ze of ik een likje tijd haar kant kon opsturen. Dus bij deze, Margo... haha :)
Bij de kaartje stopte ik ook alle spulletjes die ik gebruikt heb voor deze kaart. Ik daag je uit, Margo, om er ook een kaartje mee te maken ;)

Voor diegenen die de uitdaging ook willen aangaan, hieronder de materiaallijst:

Papier ~ My Mind's Eye en witte cardstock
Stempel ~ euhm... geen :)
Tim Holtz ~ klok, hart, kroontje en vleugels
Lint ~ Van Uytsel
Extra ~ distress, eyelet gescoord op de beurs

Ik  ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Groetjes

4 opmerkingen:

  1. Hele MOOIE kaart is dit!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi evi
    ja een beetje tijd kunnen we denk ik wel allemaal gebruiken:-)) maar in tussen heb je een prachtkaart gemaakt en zeker de rode klok 'springt' er mooi tussenuit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een superkaartje en neem je uitdaging aan hoor !
    Ik denk dat het morgen wel moet lukken om ermee aan de slag te gaan !
    Je bent echt een lieverd !
    Knuffels
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen