My lovely followers

zaterdag 11 februari 2012

Weer eentje zwanger


Als ik het zo typ, zou je bijna denken dat ik het verzin, maar nee hoor! Een collega maakte dinsdag bekend dat ze zwanger is van haar derde kindje (ze heeft al een jongen en een meisje).
En elke gelegenheid is wel goed voor ons kaartenmaaksters om een gepast kaartje te voorzien.
Nu had ik al een tijdje de liftchallenge van Cornelie en Nadine *klik* in de gaten en toen kreeg ik meteen een idee. De uitwerking heeft een tijdje op zich laten wachten, maar tadaa. Hier ben ik er dan mee!

Het papier heb ik al een tijdje verwaarloosd en is van Prima Flowers - Botanique, maar ik vond het wel perfect om dit kaartje mee te maken + ook nog wat olijfgroene cardstock gebruikt.
De cirkels heb ik gemaakt met zowel mijn cirkelsnijder als twee verschillende cirkelponsen en die heb ik een beetje gedisstresst.
Ik heb ze niet allemaal mooi op elkaar gelegd, want dat vind ik er altijd zo 'te gemaakt' uitzien.
Verder nog eens mijn blaadjesponsen uit de kast/doos gehaald en wat letterstickers onderaan.
In het midden heb ik twee voetjessplitpennen gehangen, dat vond ik wel gepast zo.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Vergeten jullie ook niet dat mijn candy nog loopt? Eén dezer dagen zet ik er een sneak peakje op van een aantal dingen die er kunnen gewonnen worden.

Nog een fijne dag verder!

6 opmerkingen:

  1. hoi evi
    vind je kaart meer dan mooi en heel apart met de voetjes,geweldige kaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden en heel origineel met die kleine voetjes!
    Bedankt voor het meedoen aan de liftchallenge!
    groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je op het laatste moment met ons meedoet! Je kaart mag er zijn. Fijn om te lezen dat er zoveel mensen zwanger zijn, nieuw leven is altijd mooi! Je kaartje is echt heel leuk, wat een schattige voetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Perfecte lift Evi! Ik vind het zo mooi met die voetjes erbij!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan en ontzettend leuk en lief die voetjes. Hele leuke lift Evi!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen