My lovely followers

zaterdag 25 februari 2012

Once upon a sketch...



Hellow everybody! Wat ben ik toch zo tevreden vandaag. Dankzij alle lieve bloggers heb ik terug Copics gevonden!!! Ik ben jullie zo dankbaar! Vandaag maar even naar de Lucas Creativ geweest om ze te gaan bekijken en er een aantal in te slaan (van het geld dat ik opzij had gehouden om copics op de beurs te kopen :-) ). Niet alleen is dit veel dichter voor mij (misschien ook een beetje gevaarlijk niet?), maar dankzij mijn lerarenkaart bespaar ik ook nog eens 10%. Woehoe!

Over naar het kaartje dan...
Ik heb mezelf eventjes voor een uitdaging gezet. Op het challengeblog Once upon a ... sketch *klik* zag ik namelijk een hele leuke schets staan. Probleem... hij is eigenlijk bedoelt voor een scraplayout. No prob. Het was eventjes aanpassen, maar het is mij gelukt!
Het afdrukje had ik al een paar dagen geleden ingekleurd, in mijn poging van de plooitjes tot zijn recht te doen komen natuurlijk :-)
En nu, as usual, the usual, namelijk de materiaallijst:

Stempel ~ Tilda blowing hearts en stempel van Eline op de zijkanten, ook swirls gebruikt op de rand van het afdrukje
Kleurmedium ~ Copics 
Distress inkt (voor Doodles) ~ victorian velvet (me like!)
Papier ~ My Mind's Eye
Lint ~ Van Uytsel, gekregen van mijn lieve mama
Pons ~ Martha Stewart (vlinder) en Pipoos (rondjes) en blaadjesponsen van Nellie Snellen dacht ik
Extra ~ bloemen, hartensplitpennen en parels.

Hopelijk vinden jullie er weer wat van. Ik ga nu eventjes een rondje doen op al jullie blogs en mezelf laten verlekkeren door al jullie mooie creaties!

Groetjes

10 opmerkingen:

  1. Zo Evi je hebt een waar kunstwerkje gemaakt!
    Groetjes,

    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi evi
    erg leuk gemaakt zo in dit warme rood!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je nog aan je stiftjes bent geraakt! Je kaartje is super!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi ! Ik ben eigenlijk nu wel erg benieuwd wat je bij Lucas Creativ betaalt ... bij Schleiper betaal ik voor Ciao's 3,15 als ik me niet vergis :) da's ook met een kaart voor 10% korting.
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Evi,
    dan zijn ze inderdaad bij Schleiper bijna 1 euro per stuk goedkoper.
    Voor 11 stuks heb jij dan 42.50 euro betaald, da's nog bijna 4 euro per stuk, ik betaal 3,15 euro per stuk.
    Misschien is dat dan een tip voor de volgende keer :) Ik weet det je ze ook online ergens in Duitsland kan bestellen voor2,50 euro per stuk, maar weet niet waar (dan heb je wel verzendkosten) en bij http://scrappydoo-s.blogspot.com/2012/02/regenboog-kleuren.html moet je ook eens kijken, ze stuurde me net dat ze haar eigen copics weg doet, misschien zitten daar enkele tussen waarmee je je eigen collectie nog verder kan aanvullen.
    Succes ermee !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi evi,
    blij dat je gesteld bent met je copics. De prijzen van schleiper zijn 3,35 per stuk (eergisteren nog) daar gaan niks meer af met de kaart, want het is een oranje prijs, dus die blijft...
    Als je inderdaad je collectie helemaal wil aanvullen, is de tip van Margo wel interessant ?
    een leuk kaartje in ieder geval, grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card! Thank you so much for playing along with us at OUAS!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Evi, wat heb je de afdruk goed ingekleurd! De kleuren van het geheel passen perfect bij elkaar, dus kortom: een heel mooie, geslaagde kaart!!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi kaartje zeg!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely! Thanks so much for joining us on OUAS!

    BeantwoordenVerwijderen