My lovely followers

maandag 26 december 2011

Veel beterschap


Hallo iedereen!
Eerst en vooral een Zalige Kerst aan iedereen gewenst! Ik hoop dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad.
Ik wel hoor! Ik heb eindelijk nog eens kaartjes kunnen maken in mijn nieuwe, geweldige hobbykamer.
Met de nieuwe computer verloopt alles tiptop (alleen word ik gek van mijn externe harddisk, maar dat is weer een ander probleem) en morgen komen ze het internet installeren. (vraag maar niet hoe ik nu op het internet geraak :) )
Nu alle Kerstkaartjes de deur uit zijn (jaja, ik heb er zelfs nog over voor volgend jaar!) heb ik eens van de gelegendheid gebruik gemaakt om andere kaartjes te maken.
Dit afdrukje komt van Anneke en had ik al een tijdje ingekleurd liggen, natuurlijk weer met mijn Derwent potloden gedaan. Nu beginnen mijn Copics al stof te vergaren hoor haha.
Ik kwam ergens een buttonchallenge tegen (ik weet zelfs niet of die nu nog loopt lol) maar het inspireerde me om een kadertje te maken met mijn hoeveelheid knoopjes die ik toch nooit van mijn leven op krijg.
Papiertjes zijn van Eline's Huis (Nursery boy), waarvan ik de randjes heb gedistresst.
Dan nog wat lintjes op de achtergrond en klaar.
Hopelijk genieten jullie er even veel van als ik dat heb gedaan!

Groetjes

4 opmerkingen:

  1. Leuk beterschapskaartje!
    Inspirerend hoor al die knoopjes!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieverdje ! mooi afdrukje ! geslaagde kaart
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die nieuwe hobbykamer geeft je extra inspiratie denk ik want je kaartje is supermooi! Heel leuk met die knoopjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Evi , ik vind je beterschapskaart super !! Mooie kleuren en gaaf , al die knoopjes. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen