My lovely followers

zondag 4 december 2011

Thanks



Na drie dagen grote kuis had ik eindelijk tijd voor een kaartje! Daar heb ik van genoten zeg! Ook al was het een 'snelle kaart', ik ben tevreden over het resultaat.
Voor de kaart mijn nieuwe Tim Holtz stans gebruikt. Die zullen jullie wel vaker zien voorbij komen, want ik vind hem helemaal te gek!
Ook nog papieren van Eline's Huis uit verschillende reeksen gebruikt en gedistresst, wat lettertjes van *merk onbekend* en klaar.
Mijn bureau steekt zo goed als in elkaar. Ik kan al niet wachten om daar creatief op te zijn!
Morgen zien jullie nog een kaartje voorbij komen met de restjes van deze kaart.

Groetjes

3 opmerkingen:

  1. Pracht van een kaartje! Geniet maar lekker van je nieuwe kamertje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi evi
    een erg mooie en aparte kaart en dat je dan de restjes gebruikt voor een volgende kaart,nou petje-af hoor want ik kan dat niet,ha,ha!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. snel maar goed ,dat vinden wij altijd wel geslaagd he !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen