My lovely followers

dinsdag 27 december 2011

Little Miss Attitude


Dit is zooooo'n schatje, vinden jullie ook niet?
Het doet me echt denken aan van die kleine meisjes in hun 'nee'-fase, wanneer ze heel koppig zijn. Je komt er vaak zo'n tegen in de winkel haha.
Dit stempeltje kwam ik ook tegen in de winkel van Elke. Ik moest er zijn omdat mijn Copics papier op was, maar jah... je kent dat. Je kijkt daar wat rond en voor je het weet liggen er weer een aantal stempels in je mandje (euh handen, ik had geen mandje :) ).
Ik kon hem echt niet weerstaan en het kaartje was ook bijzonder snel gemaakt.
Ik legde een lintje onder de afbeelding, maar ik vond dit niet stoer (en roze) genoeg, dus heb ik er een aantal knalroze lintjes aan vast geniet.
Hieronder even mijn boodschappenlijstje:

Stempel ~ Mo Manning (Jill is two) - Elke Verschooten
Kleurmedium ~ Derwents - terpentine - doezelaars
Papier ~ Tim Holtz - kruidvat - cardstock Pipoos
Lint ~ Van Uytsel - Action - BoekenVoordeel
Extra ~ bloemen - letterstickers en eyelets, vastgezet met de big bite.

Hopelijk vinden jullie het weer een leuk kaartje en geraken jullie helemaal geïnspireerd of hebben jullie tenminste eens gelachen met het afdrukje :)
Bedankt voor jullie lieve commentaren steeds en ik ben bezig om terug bij iedereen langs te komen, want wat heb ik jullie allemaal gemist zeg!

Groetjes

7 opmerkingen:

  1. Super kaart!!! Maar het is ook een super stempel! Ik heb haar ook, heerlijk, echt zoals het is!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave stempel en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou dit ziet er echt schattig uit en ik herken mijn kleindochter van 3 jaar,kan ook vaak zo koppig zijn:-))
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele leuke kaart ! mooi gedaan, leuke afdruk !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is zeker een leuk afdrukje! Mooi kaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt super die stempel!! En ja inderdaad zoveel kindjes hebben hun "nee" fase en dan is dit geweldige kaartje gepast :) hihi... Echt helemaal leuk! En ja dat kennen we dat er wel eens perongeluk iets bij in je mandje valt :)
    Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen