My lovely followers

maandag 14 november 2011

Kerst in zicht?


Brrr, wat is het de afgelopen dagen snel koud geworden zeg!
Maar goed, dat geeft moed (???) om aan de Kerstkaartjes verder te werken.
In ons huisje gaan de werken vlot vooruit, hoewel je wou dat het allemaal op één dag klaar was natuurlijk.
Ik kan niet wachten tot mijn knalkleurtjes op de muur in de hobbykamer staan!
Wanneer ik eens een paar minuten tijd had, ging ik aan het hobby'en.
Hieruit ontstond deze kaart.
Gewerkt met de papiertjes van Eline's Huis (Merry Little Christmas) die toch nog aantrekkelijk lagen te wezen op mijn bureau. Sommige randjes gedistresst
Wederom de superschattige stempel van Whimsy Stamps gebruikt. Ik blijf het een lieverd vinden, hoor! Zijn neus heb ik bewerkt met Paper Glaze.
Nog een lintje, parels en wat bloemen en klaar!

Enneuh... ik ga niks te vroeg verhuizen hoor, want dit weekend viel mijn boekenkast na negen jaar trouwe dienst uit mekaar. Tijd voor nieuwe meubelen of is mijn boekenkast mij beu? :)

Groetjes

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met een heel lief plaatje,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super lieve kaart. Die stempel is helemaal te cute.
    Denk dat je aan nieuwe meubelen toe bent. Dat is leuk.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje zeg !
    Ja alles op 1 dag klaar willen hebben, dat kan natuurlijk niet, ga jij maar alvast een nieuwe kast uitkiezen LOL
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief kerstkaartje Evi!! Enne we zouden allemaal willen dat alles er in een vingerknip "pico bello" uitziet he :) En alles al gebeurd is! hihi.. spijtig dat we zo af en toe geen toverstaf hebben voor dit soort zaken he ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is zo'n schatje dat stempeltje! Heel leuk kaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super lieve kaart en dat afbeeldingkje is helemaal te lief voor woorden!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk en schttig kaartje ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh this is one super cute image and just love the layout on this so effective hugs cherylxx

    BeantwoordenVerwijderen