My lovely followers

zondag 2 oktober 2011

simpel kaartje



Nog maar een kerstkaartje dan...
Deze keer een simpele kerstkaart met de volgende materialen:

Stempel ~ Whiff of joy
Kleurmedium ~ Derwents
Papier ~ Artemio en zwart cardstock
Distresstool ~ Tim Holtz
Ticketstempel ~ Whimsy Stamps
Twine en een paper doily opgeknipt om achter de stempel te passen.

Volgende week zit ik op zondag mijn verjaardag te vieren. Ik was het al bijna vergeten. De tijd gaat toch zo snel vooruit als je een job hebt die je graag doet!

Nog een fijne dag vandaag!
** Evi **

5 opmerkingen:

  1. jij bent goed op dreef, hoeveel nog te gaan ? ik moet nog beginnen aan mijn reeks van 200. dat is voor in de vakantie,
    nog een fijne zondag,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Evi,

    Simpele kaartjes bestaan niet hoor je hebt er tijd en aandacht aan besteed nou dat alleen is al niet simpel. Al begrijp ik wat je bedoeld ermee.
    Ik vind het een leuke kerstkaart geworden.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje Evi !
    Heel leuk !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi evi
    en weer een schatje zo met de "gescheurde randen"
    je hebt er goed de vaart in,moet je er nog veel maken?
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen