My lovely followers

maandag 26 september 2011

Do you believe in Santa Claus?


MMmm, wat was het een leuk dagje met mijn liefje. Lekker een dag in de stad vertoeft, 's avonds getrakteerd worden op een etentje (lekker, scampi's in een currysausje njam njam) in het zonnetje en daarna lekker relax een kaartje maken. De perfecte dag :) En toen ik dit kaartje aan het maken was kwam mijn liefje mij ook nog eens verrassen. Hij ging normaalgezien nog weg met vrienden, maar is naar mij gekomen. Leuk hé?
Maar genoeg over een leuke dag, nu over het kaartje...
De kerstman had ik al ingekleurd met mijn Derwents en ook wat afgewerkt met Liquid Applique (ik vind dit echt een té leuke techniek en zooooo leuk als je de 'gel' in 'bont' ziet veranderen. Ik ben precies een klein kind in een snoepwinkel als dit gebeurt haha).
Mooie papiertjes van Papermania die ik gescoord had op de hobbybeurs in Mechelen, het sentimentje van Hot of The Press.
Het randje een beetje genaaid. Ik wou geen mooie rechte lijn, dus heb ik met de hand gaatjes geprikt en daar in genaaid. Ook nog wat gedistresst, een stukje twine met een charm aan die ik hier wel heel goed bij vond passen. En nog wat knoopjes die ik ooit eens gekocht had maar tot hier toe nog niet veel mee had gedaan.

Nog een fijne dag verder!
Groetjes,
Evi

7 opmerkingen:

  1. Hoi Evi,
    wat een leuk kaartje en wat gezellig zo lekker gaan uit eten, ik ben ook zo dol op scampi's :)
    Ik moet dringend Liquid Appliqué aanschaffen ;)
    Jouw envelopje gaat morgen op de post :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi evi
    fijn om te horen dat je echt verwend bent geweest door je lief!en voel je je eigen happy dan komt er ook een prachtige kaart uit jou handen:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Evi, wat maak je leuke kerstkaartjes. Die Liquid Applique is echt super, heb dat ook gekocht op de beurs maar moet het nog uitproberen.
    Groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Evi,

    Wat heerlijk dat je zo verwend bent.
    Dat geeft je vleugels en een hele leuke kaart.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fijn te horen dat je dat je een leuke tijd hebt gehad
    leuke kaart,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk verslagje en super dat jullie zo genoten hebben! Schattig kerstkaartje en mooi afgewerkt!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was gisteren inderdaad goed weer om lekker wat dingen samen te doen he :) hihi...
    En hmmm wat lekker scampi's!! Je kaartje is ook weel super leuk!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen