My lovely followers

zaterdag 6 augustus 2011

Love


Een vriendin van me vroeg voor een leuk fotokadertje voor haar verjaardag. Hebben jullie enig idee hoeveel verschillende fotokaders er zijn???
Omdat ze een enorme fan van paars is en ik een enorme fan ben van mijn hobby, besloot ik om een simpel kadertje te pimpen.
Heel leuk en dan heb je het eindelijk af, dan vind je moeder het perfect staan in haar eigen kamer LOL.
Ze had er ook meteen het perfecte plaatsje voor gevonden.
Dus ik terug afgedropen naar de Blokker om een nieuw lijstje te gaan halen...



En dit is het resultaat.
Al goed dat we zoveel bloemetjes in onze voorraaddoos hebben steken en een fervente papierverzamelaar zijn zodat het niet eens al te moeilijk was om deze in mekaar te steken haha.
Morgen ben ik er weer met nog twee andere projectjes.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Groetjes
** Evi **




5 opmerkingen:

  1. Hoi Evi, dit is echt prachtig!!!
    Heel mooi gemaakt, en het is heel mooi papier ook :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoy evi
    nou dit is echt een leuk en mooi stukje werk van je,geweldig mooi!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi gedaan Evi! Ik vind de kleur ook te gek!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gedaan, mooie kleur,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je deze knap gemaakt ! mooi gedaan,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen