My lovely followers

zondag 10 juli 2011

Papier hier!

Voila...
Voor de mensen die nog steeds niet geloven dat ik me ongelooflijk laat verleiden door al het papier...
Vandaag besloot ik mijn uit de hand gelopen hobby eens te reorganiseren.
Toen ik daar zo tussen al het papier zat, zag ik door het bos de bomen niet meer (of door de dozen het papier niet meer?)
Na een uurtje sorteren heb ik de helft van het papier al gesorteerd gekregen! Gelukkig bestaat er nog iets zoals vakantie zodat we daar morgen aan kunnen verder werken :)


En de kamervloer van een andere kant getrokken... En op foto vind ik het er precies niet zo erg uitzien als het in werkelijkheid is... misschien omdat je de hoogte van de volgepropte doos niet ziet? haha. Voor liefhebbers (en mensen die het aanvragen) misschien de doos van dichtbij trekken? :P



En geloof het of niet, maar ik vind tussen heel die rommel dus nog steeds papier om kaartjes te maken hé!
Hopelijk morgen wat gemakkelijker als vandaag. Ik geloof in mezelf, hoor!!


Voor deze kaart liet ik me inspireren door de schets op Scrapdelight. Ga vlug een kijkje nemen daar als je zelf ook wilt meedoen aan de challenge.


Materiaal:
Papier ~ Eline's Huis (Old Fashion Nursery Girl)
Strikje ~ bij Hilde in Emblem
Lint ~ Tuincentrum Van Uytsel
Pinnetjes ~ gekregen van de mama :)
Knijpertje met roos  ~ tuincentrum Van Uytsel
Bloemen ~ Prima Flower en bloemen gekocht op een Hobbybeurs (geen idee welk merk)
Parels en meeldraden ~ Pipoos

9 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en ik ken dat probleem, ik durf er niet aan beginnen. Mijn man zou zeggen stop met spullen kopen want jij kan jaren voort!!!(grapje hé)
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Evi, en ja inderdaad he papier hebben we zoveel :) Ik heb ook veel papier en eenmaal verslaafd is het een erge verslaving he ;) haha... Veeel succes morgen nog!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Evi,
    dat probleem ken ik hoor :)
    Ik heb een aantal maanden geleden een flinke sorteerjob gedaan, en wat je dan allemaal tegenkomt he :)
    Je hebt in ieder geval een erg leuk kaartje gemaakt !
    Nog veel sorteerplezier !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, ja Evi, dat komt ervan hé :p Maar ik ben heel blij dat je zoveel materiaal hebt, aangezien ik daar steeds mee van profiteer :p Haha
    Tot vanavond!

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoy-hoy
    wat een schattige kaart heb je weer gemaakt en het probleem met papier hebben de meeste onder ons,vandaar dat ik een extra ladekast hebt gekocht en papier op kleur heb liggen en de "blokjes" ook weer apart :-)))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Evi,
    dat probleem ken ik hoor
    ik ben nu ook aan sorteren en wat je dan allemaal tegenkomt
    Maar je hebt in ieder geval een erg leuk en mooi kaartje gemaakt !

    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart en wat een schattige pins!
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card! Love the layout and the pretty pins and flowers. Really beautiful!

    Best Wishes
    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je ook mee doet aan de cardchallenge. Maar uhm al dat papier herken ik echt niet (super wel dus, haha)

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen