My lovely followers

maandag 20 juni 2011

Mijn creatieve ik

De laatste dagen voel ik me weer zeer creatief! Het ene kaartje na het andere rolt van mijn handen.
Die kaartjes krijgen jullie zeker in de komende dagen te zien.
Maar voor nu... een postkaartje.
Bij Hilde had ik een stempel gekocht van een postkaart. Bij Hema correspondentiekaarten gekocht en direct aan dit kaartje begonnen. Geen schetsen, geen boeken voor ideeën, gewoon puur spelen met papier. I love it!


En dit is dan mijn stempel van de postkaart. Ik kon het niet laten om hem eens te tonen :)


Materiaal:

Papier ~ Marianne Design (Old Fashion Nursery)
Stempels ~ Tim Holtz ticket stamps
Extra ~ lint, hoedenpinnen en eyelets
Alles gedistressed met Brushed Corduroy

3 opmerkingen:

  1. Leuk hoe jij speelde met je papier! Het resultaat mag er wezen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh this is great hun,love the textures on this hugs cheryl x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk/mooi gemaakt!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen