My lovely followers

dinsdag 17 mei 2011

Simpel kaartje

Of dat was toch de bedoeling.
Het nadeel van een perfectionist te zijn... Dit kan nog beter, hier past nog een ander papiertje bij. Zou ik nou een donkerroos of een lichtroos bloemetje nemen? Misschien kan ik dit nog gebruiken. Dat hangt 2 mm scheef.. Je eigen creaties benader je zo kritisch he! (Ik weet gewoon dat ik niet de enige ben)!!!!
Dus mijn kaartje waar ik van uit ging dat mij een half uurtje zou kosten, werd gemaakt in de volledige vijf kwartier! Mijn cd was eerder klaar met spelen dan ik klaar was met mijn kaartje.
Maar al bij al ben ik nu best tevreden met mijn creatie. En heb ik lekker weer papiertjes van Eline's Huis kunnen gebruiken, alsook mijn nieuwe stempeltjes van Eline's Huis en vlindermallen van Joy (Sanne heeft niet zo'n goede invloed op mijn portemonnee haha. Moet ze nou ook maar zo geen mooie kaarten maken met al die spullen LOL).
Veel plezier met het bekijken van het kaartje en alle andere kaartjes en blogs die je vandaag nog bezoekt. Of geniet van je zaterdag zonder al te veel stress! Dat is ook nog altijd een optie natuurlijk :)

Groetjes
** Evi **

Materiaal:
Papier ~ Eline's Huis en Action, cardstock
Mal ~ Joy Crafts
Stempel ~ Eline's Huis
Meeldraden ~ Pipoos
Roosjes ~ Boekenvoordeel
Stickles ~ Star Dust en Crystal
Extra ~ Perlen Pen en stengels van ijzerdraad

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je er een leuk kaartje van gemaakt Evi en ik ken dat hoor, ik denk ook wel vaker van, oh ik heb nog even tijd voor een snel kaartje, maar als ik eenmaal aan mijn tafel zit dan verdwijnt elk tijdsbesef hoor !
    Maar zo leuk om te doen he !
    Heel leuk die verschillende papiertjes die je gebruikt hebt !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh great card love the layout and love that butterfly hugs cheryl xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaha, inderdaad! Zelfs een restjeskaart lukt me niet binnen het halfuur! Toch nog altijd een beetje bijsnijden, zoeken naar de beste lay-out, wat frutseltjes hier en wat frutseltjes daar... haha!

    Toedels
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele leuke kaart heb je hier ! dat papier is helemaal toppie !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart! Een beetje romantisch vind ik maar dat komt natuurlijk door dat mooie papier!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen