My lovely followers

maandag 18 april 2011

Christmas in ... April?


Het is nog vroeg, maar tegenwoordig geraak ik zo geïnspireerd door blogs en boekjes dat ik deze absoluut wou maken :)
Een eenvoudig kaartje, maar ik vind de uitwerking wel heel leuk!
Een aantal sneeuwsterren gestempeld met Versamark en geëmbost met gouden embossingpoeder.
Een kadertje van designpapier.
Wat bloemen aan de onderkant, afgewerkt met een sneeuwster knoopje en een strikje van scrapper's floss.
Een ticket van Magnolia en een leuk kerstkaartje, geschikt voor massaproductie als ik deze winter wat kerstkaarten te kort kom haha.

Bedankt voor jullie bezoek en jullie lieve commentaren!
Groetjes
** Evi **

3 opmerkingen:

  1. mooie, geslaagde kaart. Ik ben helemaal niet in stemming, zeker niet met deze temperaturen hahahaha...
    super,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Evi!!!! Echt kerst, en dat met dit mooie warme weer (in April)!!!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart! Ik ben daar nog lang niet aan toe hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen