My lovely followers

maandag 4 april 2011

Cherish


Wat ben ik trots op dit kaartje!! Het stak in een half uurtje in elkaar.
Ik kreeg opeens een opwelling van inspiratie... Ik haalde alle kleine spulletjes, ditjes en datjes boven en in geen tijd ontstond dit!
De hartjesrand had ik eerst op wit geponst, maar dat kwam niet zo mooi uit, dus haalde ik turquoize acrylverf boven en schilderde ik de rand.
Voor de rest niet echt een lay-out gebruikt, gewoon wat spulletjes bij elkaar gelegd.
De rand afgewerkt met een gelpen. (dit had goed gekunnen voor de turquoize kaart he? haha)

Materiaal
Stempel ~ geen
Papier ~ wit cardstock
Lint ~ Xenos
gelpen ~ hobbybeurs
Bloemen ~ Kruidvat
Voor de rest nog wat materiaal uit mijn voorraad.

4 opmerkingen:

  1. inderdaad ! heel leuk geheel toch geworden ! we hebben al een sneekpeak van je gele kaart !! hihihi.... blogger doet soms wel wat hij wil he ?
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Evi,
    wat is die leuk zeg !
    Een origineel en apart kaartje en zo fris en vrolijk !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kwam eens even kijken naar die goeie student (rara) en vond ik ook je knap kaartje.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan! Hij is prachtig geworden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen