My lovely followers

donderdag 10 maart 2011

paarse kaart



Nee, het is vandaag geen kleurenkaartteam! Toch een kaart in één kleur gemaakt. Misschien omdat ik bij Martina ben wezen kaarten maken? haha!
Dit is het tweede kaartje dat ik bij Martina heb gemaakt. Het was supergezellig! Zeer leuk om alle verschillende kaarten te zien. Wat een verschillend kleurtje al niet kan doen :)
In de loop van de week komt de tweede kaart erop. Kom dus zeker terug als je benieuwd bent!
Het is een easelkaart en ik vind hem zelf zeer geslaagd. Ben ook trots op mijn gestrikte knoopjes LOL. Hopelijk vinden jullie hem ook geslaagd.

Groetjes,
Evi

3 opmerkingen:

  1. hoi Evy,
    blij dat je je geamuseerd hebt ! het is inderdaad, een supermooie kaart ! ben ook fan van paars hihihi... en eh.. mijn patchwork is klaar ! jippie ! Morgen staat hij er op.
    Groetjes en nog een fijne dag,
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful card Evy. I love that Tilda she is so sweet and really love the pretty vibrant colors you used.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Evi !
    Leuk dat je bij Martina bent wezen knutselen, gezellig he zo samen kaartjes maken !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen