My lovely followers

vrijdag 2 januari 2009

Cute Card Thursday


Eerst en vooral een gelukkig nieuwjaar en dat al je (scrap)wensen mogen uitkomen!
Om in het thema te blijven...
Toen ik al mijn restjes aan het wegleggen was, eindigde ik ermee met meer restjes uit mn enveloppe te halen dan er in te steken. Op tien minuten stak ik dit kaartje in elkaar (het inkleuren van de stempel niet meegerekend). Kan ik hem evengoed inzenden voor de challenge van blog-taf.gif
Je mag er een kaart maken in het thema dat jij wil!
Ze geven een hele leuke stempel weg. Ga dat uitchecken!

First of all I wish you a happy new year and that all your (scrap)wishes may come true!
To remain in the theme..
When I was putting away all my scraps, I ended up taking more scraps out of the enveloppe than I was putting in! I assembled this cards in just 10 minutes! (not counting the time to coloure the image). Now I'm sending it in for the challenge of blog-taf.gif
because you are allowed to make any card you want. And they are giving away such a cute stamp! Go check it out!

1 opmerking: